Przetarg nieograniczony na dostawę : sprzętu jednorazowego użytku dla oddziału wewnętrznego i kardiologicznego , drobnego sprzętu laboratoryjnego , odczynników laboratoryjnych
Nr sprawy 3/ZP/2010
Biała, dnia 28-10-2010r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚĆ SZCUNKOWEJ
powyżej 14.000,00 Euro
-
Zamawiający
Zespół Opieki Zdrowotnej w Białej , 48-210 Biała , ul. Moniuszki 8
tel/fax /077/ 4387 033
e-mail -
-
Tryb zamówienia :
Przetarg nieograniczony na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. nr 113 , poz 759)
Nr sprawy 3/ZP/2010
-
Sposób uzyskania specyfikacji :
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - gabinet Pielęgniarki Przełożonej u Pani Wandy Fassa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 48-210 Biała , ul. Moniuszki 8.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej – www.szpitalbiala.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami jest :
Wanda Fassa - Pielęgniarka przełożona– tel./077/ 4388574 fax /077/4388561
Elżbietę Basara Kierownik Laboratorium – tel./077/ 4388569
-
Przedmiot zamówienia :
Dostawa :
-
sprzętu jednorazowego użytku dla oddziału wewnętrznego i kardiologicznego ,
-
drobnego sprzętu laboratoryjnego,
-
odczynników laboratoryjnych i testów ,
-
Próżniowy system pobierania krwi żylnej .
Ilość zadań 5
Zadanie nr 1 – dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla oddziału wewnętrznego i kardiologicznego - strzykawki , aparaty do przetaczania płynów , krwi , igły , kaniule , przedłużacze do pomp infuzyjnych , strzykawki do pomp infuzyjnych , cewniki urologiczne , pojemniki na odpady medyczne , papier i żel do urządzeń medycznych USG ,EKG , odzież ochronna j.uż , serwety .( ilość pozycji -111 CPV 33141310-6 , 33141320-9 ,33141626-4 , 25222100-4 , 25222200-5 )
Zadanie nr 2 – dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – szkiełka , pojemnik , probówki (ilość pozycji – 26 CPV – 26152330-0 ,25221230-7 ,25200000-3 , 33000000-0 ,25221210-1 )
Zadanie nr 3 – dostawa odczynników laboratoryjnych( ilość pozycji – 11 CPV- 33124131-2 , 33124130-5 ,24496200-9 ,24496500-2 ,33141510-8 )
Zadanie nr 4 – dostawa odczynników do analizatora hematologicznego MYTHIC 18 ( ilość pozycji – 5 CPV- 24496200-9 , 33141510-8 )
Zadanie nr 5 – Próżniowy system pobierania krwi żylnej( ilość pozycji – 9 CPV 33141300-3 )
-
Zamawiający dopuszcza składania ofert na zadania ,
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych , równoważnych .
-
Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium .
-
Zamawiający nie wymaga wniesienia należytego wykonania umowy.
-
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
-
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających .
7.Termin wykonania zamówienia :
Przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8.Kryteria oceny ofert :
Cena – 100%
9.Miejsce i termin składania ofert :
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną
Przetarg Nr sprawy : 3/ZP/2010 ,, Oferta na dostawę – Zadanie NR............. “
należy składać w biurze ,, Ruch chorych “ na parterze budynku szpitalnego , ZOZ w Białej , 48-210 Biała , ul. Moniuszki 8 .
Termin składania ofert upływa w dniu 18-11-2010r. o godzinie 10.00 .
Otwarcie ofert nastąpi 18-11-2010r. o godzinie 10.15. w siedzibie
Zamawiającego - Sala wykładowa .
10.Termin związania z ofertą :
Wynosi 30 dni , licząc od dnia w którym upływa termin składania ofert .
11.Warunki udziału w postępowaniu
-
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , określane w art.22ust. 1 ustawy Pzp .
-
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach , o których mowa w art. 24ust.1 ustawy Pzp.
12.Zasady dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
-
Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków o których mowa w pkt11 ,poprzez złożenie oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt 13
-
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły ,, spełnia – nie spełnia “
-
Niewykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .
13.Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania .
-
wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 ,2 do niniejszej SIWZ
-
aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składanie ofert. ( zaległości w opłatach składek spowoduje
odrzucenie oferty ).
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające opłacanie składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( zaległości w
opłatach spowoduje odrzucenie oferty ).
-
oświadczenie, że Oferent spełnia wymogi o których mowa w pkt.11
-
oświadczenie o gotowości zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia
otrzymania pisma o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu
związania z ofertą , oraz, że projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do
SIWZ został przez Was zaakceptowany.
7. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie musi spełniać wymagania zasadnicze określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004 r Nr 251, poz. 2514 ). W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 ) lub do potwierdzenia oświadczeniem o posiadaniu takich dokumentów dopuszczających do obrotu oraz o dostarczeniu ich na każde późniejsze ewentualne wezwanie Zamawiającego .
Gdy właściwość dokumentu uniemożliwia przedłożenie go w oryginale, należy złożyć jego kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną.
Z wyrazami szacunku
Dyrektor ZOZ Biała
Zdzisław Juszczyk
Biała , dnia 28-10-2010r.
Załącznik.Załącznik nr 2 (43,50KB)