Przetarg na wymianę okien w Szpitalu w Białej
Biała, dnia 17-04-2014 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do złożenia oferty:
1. Opis przedmiotu zamówienia Wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala w Białej ul. Moniuszki 8
2. Termin realizacji zamówienia do 30-07-2014 r.
3. Okres gwarancji 60 miesięcy
4. Inne istotne warunki zamówienia dostawa wraz z montażem stolarki okiennej w budynku szpitala w ilości 41 sztuk, przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i wbudowanie nowej stolarki okiennej z PCV, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, demontaż i odbiór starych okien, wykonanie obróbek murarskich ościeży i parapetów, odbiór gruzu oraz roboty porządkowe związane z realizacją zadania
5. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” i złożyć osobiście, faksem lub listem,
b) na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na Wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala w Białej ul. Moniuszki 8 (nie dotyczy oferty przesłanej faksem)
c) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną,
6. Oferty należy złożyć w terminie do 10-05-2014 r.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11-05-2014 r. o godzinie 10,00
8. Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi po odbiorze, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury.
9. Przed przystąpieniem do wyceny należy dokonać wizji lokalnej celem wykonania obmiaru okien. Termin należy uzgodnić z Kierownikiem Obsługi Gospodarczo Technicznej szpitala Tel. 774387 033
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcą Tadeusz Tracz
17-04-2014 r. Tadeusz Tracz
(data i podpis pracownika merytorycznego)